تبلیغات
طراحی گرافیک و مشاور تبلیغات پاراکس - 10 رموز اصلی جذب مشتری
پاراکس کلوب
آخرین مطالب ارسالی
Latest Submissions
ابر برچسب
Tag cloud
اطلاعات
Information
لینک دوستان
Links
به طور کلی رموز اصلی موفقیت در جذب مشتری را می توان در 10 اصل ذیل خلاصه کرد :

1- اولین خواسته مشتری احترام است.
2- مشتری در نگاه اول خود ظاهر آراسته، مرتب، منظم و تمیز کارکنان و محلی که در آن وارد می شود را می سنجد.
3- عرضه تمامی کالا و خدمات مورد نیاز مشتری می تواند اطمینان وی را به شما افزایش دهد.
4- برای مشتری کیفیت خدمات از مهمترین عوامل مراجعه است.
5- قیمت خدمات و کالا نیز از فاکتورهای مهم مد نظر مشتری است.
6- مشتری انتظار دارد در حداقل زمان ممکن خدمات ارائه شده را دریافت کند و از طولانی شدن این زمان هراس دارد.
7- دستیابی مشتریان به رده های بالاتر می تواند آنها را برای مراجعات بعدی مصمم تر کند.
8- ایجاد تحول و تنوع در محیط کاری بر اساس پیشنهاد مشتریان، آنها را در همکاری ترغیب می کند.
9- میزان رضایت کارکنان عامل اصلی برای رضایت مشتریان است.
10- ایجاد روح اعتماد و صداقت در محیط کار از پارامترهای استوار مشتری مداری است و باید به این نکته ایمان بیاوریم که حیاط اقتصادی هر سازمانی و شرکتی به رضایت مشتریان وابسته است و بدون حضور مشتری به بن بست می رسد


طبقه بندی: آموزش، 
تاریخ ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1392  -  نویسنده : هادی محمدی -   نظرات ()