منوی اصلی
طراحی گرافیک و مشاور تبلیغات پاراکس
  • هادی محمدی سه شنبه 31 مرداد 1391 08:46 ق.ظ کامنت ()
    طرح تبلیغاتی پیتزا فرهود
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی دوشنبه 30 مرداد 1391 04:29 ق.ظ کامنت ()
    طرح تبلیغاتی آژند پنجره

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی دوشنبه 23 مرداد 1391 01:48 ق.ظ کامنت ()
    لوگوی محصولات کشاورزی مقدم

    آخرین ویرایش: یکشنبه 19 شهریور 1391 01:30 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی دوشنبه 9 مرداد 1391 01:21 ق.ظ کامنت ()
    در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ كنید؟ قرار است یك پوشك بچه را معرفی كنید یا می‌خواهید در مورد یك جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینكه اطلاع‌رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت كنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب كنید. مهم نیست كه چه كسانی مصرف‌كننده نهایی محصول شما هستند بلكه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه كنید. مثلا وقتی آگهی یك پوشك بچه را طراحی می‌كنید، مصرف‌كننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند كه به فكر پوشك‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید كه تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می‌كنند و همین طور سبك اطلاع رسانی‌تان را باید طوری انتخاب كنید كه بتواند توجه یك مادر را به‌خود جلب كند و برایش جالب باشد.
    گذشته از انتخاب بهترین محلی كه گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس‌تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. وقتی گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌تان را طوری طراحی كنید كه به سوالات اصلی و همیشگی آن‌ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا كار می‌كند، پس اگر می‌خواهید به یك خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌اش كمك بگیرید و اگر می‌خواهید یك مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمركز كنید.
    به‌طور كلی پیام تبلیغاتی موفق، پیامی است كه می‌تواند در نخستین نگاه مخاطب را به‌خود جذب كند پس سعی كنید خیلی وارد حاشیه‌ها و جزئیات نشوید و یك تصویر یا جمله ساده را انتخاب كنید كه با یك‌بار دیده شدن فهمیده می‌شود و در ذهن می‌ماند.  حالا وقت آن است كه یك نقطه طلایی در تبلیغ‌تان وارد كنید؛ از قدرت احساسات و همذات‌پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغ‌تان استفاده كنید و او را درگیر آگهی‌ای كنید كه مقابلش قرار دارد.
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی دوشنبه 2 مرداد 1391 09:34 ق.ظ کامنت ()

    قانون شماره ۱۰: تبلیغات خود را زیر نظر بگیرید.


    از مشتریان جدید خود بپرسید کجا با محصولات یا خدمات شما آشنا شده اند، این کار آسانی است و خیلی از موسسان شرکتها این کار را انجام میدهند (با فرم ها و پرسشنامه ها …)، این کار باعث می شود بدانید بیشترین مشتریان شما از کجا می آیند و تبلیغ کردن در چه جاهایی بی تاثیراست.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه