تبلیغات
طراحی گرافیک و مشاور تبلیغات پاراکس - مطالب شهریور 1391
منوی اصلی
طراحی گرافیک و مشاور تبلیغات پاراکس
  • هادی محمدی جمعه 31 شهریور 1391 02:23 ب.ظ کامنت ()

    عبارات ساده و قوی احساسات مشتریان را تحریك می‌كند و باعث می‌شود كه آنها تحت تاثیر احساساتشان تصمیم به خرید از شما بگیرند. شما می‌توانید با استفاده از این عبارات قدرتمند فروش خود را افزایش دهید.

    چرا كلمات موثر موجب می‌شوند تا افراد اقدام به خرید كنند؟
    یك عبارت قوی به مشتری شما كمك می‌كند تا در ذهن خوداحساسی را تصور كند كه پس ازخرید محصول یا استفاده از خدمات شما به او دست خواهد داد. این امر یك احساس قابل تصور را ایجاد كرده و مشتری شما را تحریك می‌كند تا این تصور را به واقعیت تبدیل كند.
    اغلب مشتریان شما براساس احساساتشان تصمیم به خرید از شما می‌گردند. آنها سپس به دنبال دلایل منطقی جهت توجیه تصمیماتشان می‌گردند. اما درواقع تصمیم آنها یك فرایند احساسی می‌باشد نه تصمیمی بر پایه عقل و منطق.
    عبارات و كلمات قوی و موثر، تمایل و اشتیاق مشتری را برای خرید محصول شما یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط شما افزایش می‌دهد و ناگهان آنها برای خرید از شما تصمیمی بر مبنای احساساتشان می‌گیرند.

    چگونه عباراتی قوی بنویسیم؟
    خلق و نوشتن عبارات قوی و موثر آسان است. كارتان را با تهیه فهرستی از فواید و منافع بیشتری كه مشتریان در صورت خرید از شما كسب خواهند كرد، شروع كنید. سپس چند كلمه توصیفی مهیج را درباره آن فواید در قالب عباراتی كوتاه بنویسید.
    در اینجا چند نمونه از این عبارات را كه توسط سه صنف كاری مختلف ارائه شده‌اند، ذكر می‌كنم:
    سریع! آسان! بسیار ارزان!» (برای توصیف محصول یا خدمات)
    من خود به شما كمك خواهم كرد! به همین دلیل است كه دستیابی به نتیجه موردنظرتان را تضمین می‌كنم.» (برای ارائه خدمات)
    از كارتان لذت ببرید و پول بیشتری برای خرج كردن و زمان بیشتری برای گذراندن بدست آورید.» (آژانس كاریابی)

    سعی كنید در عبارات خود از كلماتی محكم و كوبنده استفاده نمایید. به كلماتی كه در عبارات بكار رفته است، دقت كنید. اغلب كلمات به كار رفته در عبارات مذكور بسیار محكم و كوبنده می‌باشند، مانند :
    )
    سریع، آسان، بسیار ارزان، كمك، تضمین، لذت ببرید، پول بیشتر، زمان بیشتر(
    در عبارات قوی، از كلمات بسیار محكم موثر استفاده می‌شود تا آگهی تبلیغاتی بسیار محكم و قدرتمندی خلق شود.
    اجازه بدهید چند نكته مهم را یادآور شوم. سعی كنید در نوشتن چنین عباراتی از كلماتی كوتاه، محكم و موثر كه همه به راحتی آن را متوجه می‌شوند استفاده نمایید. چنین عباراتی در ذهن مشتری‌هایتان تصویری مهیج ایجاد خواهد كرد بدون اینكه توجه آنها را روی خود كلمات متمركز كند.تجربیات شخصی‌ام به من می‌گوید كه بهترین عبارات آن عبارتی است كه ازسه كلمه تشكیل شده باشد. سعی كنید در آگهی خود از عباراتی متشكل از 3 كلمه و یا 3 تركیب از كلمات استفاده نمایید.
    به دلایلی به نظر می‌رسد عبارات سه كلمه‌ای تصوری مهیج و به یادماندنی را در ذهن مشتری ایجاد می‌كند.
    موثرترین عباراتی كه من خود در آگهی‌های تبلیغاتی‌ام از آنها استفاده نمودم از سه كلمه تشكیل شده بودند.

    به عنوان مثال:

    صرفه‌جویی در وقت، صرفه جویی در پول، نتیجه‌ای فوری
    سریع!  آسان!  بسیار ارزان!
    همه‌جا از آن لذت ببرید، در خانه، در محل كار یا در اتومبیل‌تان
    تضمین قطعی یا برگشت شهریه
    قدرت، سرعت، یك شاهكار


    شما می‌توانید از اطلاعاتی كه در این مقاله برایتان مطرح نمودم در ارائه یك آگهی تبلیغاتی موثر و قوی به منظور فروش محصول و یا ارائه خدماتتان استفاده كنید. این عبارات به ظاهر ساده، فروش را سریعا افزایش خواهد داد.

    آخرین ویرایش: شنبه 1 مهر 1391 02:52 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی جمعه 31 شهریور 1391 02:23 ق.ظ کامنت ()

    عبارات ساده و قوی احساسات مشتریان را تحریك می‌كند و باعث می‌شود كه آنها تحت تاثیر احساساتشان تصمیم به خرید از شما بگیرند. شما می‌توانید با استفاده از این عبارات قدرتمند فروش خود را افزایش دهید.

    چرا كلمات موثر موجب می‌شوند تا افراد اقدام به خرید كنند؟
    یك عبارت قوی به مشتری شما كمك می‌كند تا در ذهن خوداحساسی را تصور كند كه پس ازخرید محصول یا استفاده از خدمات شما به او دست خواهد داد. این امر یك احساس قابل تصور را ایجاد كرده و مشتری شما را تحریك می‌كند تا این تصور را به واقعیت تبدیل كند.
    اغلب مشتریان شما براساس احساساتشان تصمیم به خرید از شما می‌گردند. آنها سپس به دنبال دلایل منطقی جهت توجیه تصمیماتشان می‌گردند. اما درواقع تصمیم آنها یك فرایند احساسی می‌باشد نه تصمیمی بر پایه عقل و منطق.
    عبارات و كلمات قوی و موثر، تمایل و اشتیاق مشتری را برای خرید محصول شما یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط شما افزایش می‌دهد و ناگهان آنها برای خرید از شما تصمیمی بر مبنای احساساتشان می‌گیرند.

    چگونه عباراتی قوی بنویسیم؟
    خلق و نوشتن عبارات قوی و موثر آسان است. كارتان را با تهیه فهرستی از فواید و منافع بیشتری كه مشتریان در صورت خرید از شما كسب خواهند كرد، شروع كنید. سپس چند كلمه توصیفی مهیج را درباره آن فواید در قالب عباراتی كوتاه بنویسید.
    در اینجا چند نمونه از این عبارات را كه توسط سه صنف كاری مختلف ارائه شده‌اند، ذكر می‌كنم:
    سریع! آسان! بسیار ارزان!» (برای توصیف محصول یا خدمات)
    من خود به شما كمك خواهم كرد! به همین دلیل است كه دستیابی به نتیجه موردنظرتان را تضمین می‌كنم.» (برای ارائه خدمات)
    از كارتان لذت ببرید و پول بیشتری برای خرج كردن و زمان بیشتری برای گذراندن بدست آورید.» (آژانس كاریابی)

    سعی كنید در عبارات خود از كلماتی محكم و كوبنده استفاده نمایید. به كلماتی كه در عبارات بكار رفته است، دقت كنید. اغلب كلمات به كار رفته در عبارات مذكور بسیار محكم و كوبنده می‌باشند، مانند :
    )
    سریع، آسان، بسیار ارزان، كمك، تضمین، لذت ببرید، پول بیشتر، زمان بیشتر(
    در عبارات قوی، از كلمات بسیار محكم موثر استفاده می‌شود تا آگهی تبلیغاتی بسیار محكم و قدرتمندی خلق شود.
    اجازه بدهید چند نكته مهم را یادآور شوم. سعی كنید در نوشتن چنین عباراتی از كلماتی كوتاه، محكم و موثر كه همه به راحتی آن را متوجه می‌شوند استفاده نمایید. چنین عباراتی در ذهن مشتری‌هایتان تصویری مهیج ایجاد خواهد كرد بدون اینكه توجه آنها را روی خود كلمات متمركز كند.تجربیات شخصی‌ام به من می‌گوید كه بهترین عبارات آن عبارتی است كه ازسه كلمه تشكیل شده باشد. سعی كنید در آگهی خود از عباراتی متشكل از 3 كلمه و یا 3 تركیب از كلمات استفاده نمایید.
    به دلایلی به نظر می‌رسد عبارات سه كلمه‌ای تصوری مهیج و به یادماندنی را در ذهن مشتری ایجاد می‌كند.
    موثرترین عباراتی كه من خود در آگهی‌های تبلیغاتی‌ام از آنها استفاده نمودم از سه كلمه تشكیل شده بودند.

    به عنوان مثال:

    صرفه‌جویی در وقت، صرفه جویی در پول، نتیجه‌ای فوری
    سریع!  آسان!  بسیار ارزان!
    همه‌جا از آن لذت ببرید، در خانه، در محل كار یا در اتومبیل‌تان
    تضمین قطعی یا برگشت شهریه
    قدرت، سرعت، یك شاهكار


    شما می‌توانید از اطلاعاتی كه در این مقاله برایتان مطرح نمودم در ارائه یك آگهی تبلیغاتی موثر و قوی به منظور فروش محصول و یا ارائه خدماتتان استفاده كنید. این عبارات به ظاهر ساده، فروش را سریعا افزایش خواهد داد.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی یکشنبه 19 شهریور 1391 01:02 ق.ظ کامنت ()
    این تصویر چه سوژه ای را نشان می دهد ؟ نظر خود را در این مورد بنویسید.


    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی یکشنبه 19 شهریور 1391 01:02 ق.ظ کامنت ()
    این تصویر چه سوژه ای را نشان می دهد ؟ نظر خود را در این مورد بنویسید.


    آخرین ویرایش: یکشنبه 19 شهریور 1391 01:36 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی سه شنبه 14 شهریور 1391 03:24 ق.ظ کامنت ()
    حمایت می کنیم



    کارتون های مطبوعاتی محمدعلی رجبی

    ورود به صفحه پروفایل :
    http://www.sikhoonak.com/Profile

    ورود به صفحه اصلی سایت :
    http://www.sikhoonak.com
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی شنبه 11 شهریور 1391 10:27 ق.ظ کامنت ()

    مدیران خلاقیت، طراحان و مشاوران تبلیغات، از شیوه های گوناگونی برای طراحی و ساخت آگهی های برند مورد نظر خود به کار می گیرند. شاید بتوان به طور كلی تكنیك ها و شیوه های خلق و تولید آگهی را به سه بخش تقسیم كرد:
    1) ایده محور (هوشمندنما – منطق گرا)
    2) دیده محور (قدرت نما – حس گرا)
    3) ایده و دیده محور (تركیب هر دو روش)

    آگهی ایده محور: در شیوه ایده محور، تاكید بر تاثیر روی فكر مخاطب است. نقش تصویر كمرنگ است بطوریكه اگر همان ایده بصورت شفاهی برای مخاطب بیان شود نیز، بیش از نیمی از تاثیر خود را خواهد گذاشت و پیام را به مخاطب منتقل خواهدكرد. در این روش برداشت مخاطب از هوشمندی یا لااقل «هوشمندنمایی» برند، بر ذهن او تاثیر گذاشته و او را ترغیب و جذب می كند و زمان ماندگاری پیام آگهی بر ذهن او را افزایش می دهد. اگر هم هیجانی در مخاطب ایجاد شود ناشی از درك مفاهیمی است كه به یاری ذهنش به آنها رسیده و از شوق دستیابی به چنین تفكری و نیز حس مشترك میان خود و پیام دهنده، به هیجان می آید.
    خلاقیت در این تكنیك حرف اول را می زند و گرافیك، صرفا در خدمت دستیابی به ایده، پیام و مفاهیم خلق شده قرار می گیرد بطوریكه در صورت اجرای ضعیف آگهی، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت می شود، اما او را به افسوس واداشته كه چرا چنین پیام زیبایی با چنین ضعفی بیان شده است.

    آگهی دیده محور: در این روش، تاكید آگهی دهنده بیشتر بر تاثیر روی احساسات مخاطب و در نتیجه اجرای آگهی است که از طریق بصری به مخاطب منتقل می شود. كیفیت تصویر و توانایی بالای طراحی آگهی، حرف اول را می زند و دقیقا همین كیفیت است كه مخاطب را مجذوب می كند. تماشای تصاویر مختلف، كمك زیادی به رسیدن به ایده هایی در این قالب می كند. اكثر آگهی هایی كه طراح و گرافیست آن، خود مدیر خلاقیت نیز بوده، از این تكنیك پیروی می كند. تصویر استفاده شده در آگهی بواسطه كیفیت ویژهای كه دارد، مخاطب را به هیجان می آورد كه ناشی از قدرت برند و یا لااقل «قدرت نمایی» است و این هیجان باعث ماندگاری در ذهن می شود. اگرچه گاهی تصاویر بكار رفته در آگهی های خلق شده چنان تاثیرگذار است كه مخاطب نام برند و هدف او را فراموش می كند و فقط جذابیت تصویر را به ذهن می سپارد.

    ایده و دیده محور: در هر چیز میانه روی مناسب و توصیه شده است. اگرچه افراط و تفریط در تبلیغات بسیار توصیه شده زیرا به جلب توجه كمك می كند. اما میانه روی در تبلیغات نیز میتواند به معنای استفاده توأمان از افراط و تفریط باشد كه با توجه به دو روش ذكر شده، می تواند هم به «هوشمندنمایی» و هم به «قدرت نمایی» برند كمك كند و در نتیجه هم بر فكر و هم بر احساسات مخاطب تاثیر مطلوب بگذارد. اما خود ایده ها گاهی ذاتا «ایده گرا» یا «دیده گرا» هستند كه باعث ایجاد رویكردهای مختلفی در خلق آگهی ها میشوند. در واقع هیچ مدیر خلاقیت یا طراح آگهی، ابتدا سبك را انتخاب نمی كند، بلكه خود ایده ممكن است ذاتا «منطق گرا» یا «حس گرا» باشد و روش اجرا را معطوف به یكی از روشهای فوق كند.

    آخرین ویرایش: شنبه 11 شهریور 1391 10:30 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هادی محمدی سه شنبه 7 شهریور 1391 02:38 ق.ظ کامنت ()
       آیا هر تبلیغاتی، سرمایه گذاری است؟

    تبلیغاتی سرمایه گذاری است که نتیجه آن فروش بیشتر محصول تبلیغ شده باشد، که این امر حاصل دو اتفاق است:

    1- مخاطبِ تبلیغ، با آگاهی یافتن از محصول تبلیغ شده اقدام به خرید آن نماید

    2- نام محصول در ذهن مخاطب باقی بماند تا زمان خرید

    در واقع درصد کمی از مخاطبان تبلیغات، در همان لحظه قصد خرید دارند، یا با آگاهی یافتن از یک محصول اقدام به خرید آن می نمایند، با این تفاسیر آنچه که اهمیت می یابد؛ ماندگاری محصول در ذهن مخاطب می باشد.


        ضریب احتمال خرید یک محصول :

    ضریب احتمال خرید، همان احتمال خرید یک محصول در ذهن خریدار می باشد، گاه این ضریب به دلیل تکرار فراوان در ذهن مخاطب به عنوان یک ضریب اطمینان عمل می کند، یعنی یک نام به دلیل بسیار دیده یا شنیده شدن یک ضریب اطمینان در ذهن فرد می یابد که فرد را بر این می دارد که در هنگام خرید به آن نام اعتماد کند، اما این اطمینان تنها به دلیل تکرار در ذهن مخاطب شکل نمی گیرد.

    عوامل تاثیر گذاری تبلیغ :

    هر تبلیغ کننده ای باید بداند که تبلیغاتش چقدر اثر گذار است:

    این اثر گذاری حاصل چند پارامتر می باشد:

    1- میزان دیده شدن

    2- نوع دیده شدن

    3- ماندگاری در ذهن مخاطب

    4- رتبه در ذهن مخاطب

    5- نحوه بازیابی از ذهن مخاطب

    میزان دیده شدن :

    در واقع مقصود از میزان دیده شدن، همان تعداد بازدید یک تبلیغ است، یعنی یک تبلیغ توسط چند نفر دیده شده است، در حالت های خاص می توان میزان بازدید یک تبلیغ را تخمین زد، مثلاً میزان بیننده یک برنامه تلویزیون یا رادیو، میزان فروش یک روزنامه، میزان بازدید یک سایت و یا میزان عبور از کنار یک تابلوی تبلیغاتی و ...          [به ادامه مطلب مراجعه کنید]

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه